0 I Blog

Fantastisk start

Jeg er kommet så godt fra start, i forhold til at få startet træning og kosten igen.

Nu skulle der jo for alvor sættes ind overfor de sidste sommerferie “buffer” kiloene, og det er der for alvor kommet, weee. Der er allerede godt nedgang i vægt, det kan jeg løfte sløret for på min vejedag på fredag.

IMG_3832

Jeg elsker jeg har fået gang i det hele igen, og der skal faktisk bare ikke særlig meget til, for at give mig tusind millioner mere energi, og humøret er i top. Jeg bliver altså bare endnu mere glad i låget, når motion og kost bare kører.

Det er vildt hvor lidt der skal til, jeg ved selvfølgelig også godt jeg har nemmere ved at komme på sporet igen, da jeg har prøvet der her over MANGE kilo. Men dermed sagt kan de sidste små kilo også være nogle stride nogle.

Jeg er begyndt med min træning igen – og denne gang på lidt andre præmisser end tidligere, jeg er meget spændt på om det virker. Før trænede jeg omkring en time til to hver eneste dag, og det har jeg simpelthen ikke kunne presse ind den seneste tid, for der er knald på. Jeg går 100 procent ind for gratis motion, altså hygge med børnene, gåture m.m. men jeg har haltet for meget på min rigtige træning, så……

Jeg er nemlig begyndt med at SKAL:

Træne 30 minutter hver dag –

Dog har jeg mulighed for 2 “pas” – dvs. jeg har muligheden for at springe over 2 gange i løbet af 7 dage, jeg har også mulighed for at tage 1 times træning, den ene dag også springe over næste dag. Gir det mening det jeg prøver at forklare?

Det skal ihvertfald få mig til at få indført træningen, hver eneste dag igen – om ikke andet, skal der være mulighed for at “træne op” til fri, så jeg ikke skal føle dårlig samvittighed overfor mig selv.

Jeg er indtil videre rigtig glad for denne nye måde at træne på, og er spændt på om det er måden på det i en tid, mens jeg har en million ting om ørnene.

Rigtig mange har spurgt til hvor mange kcal jeg spiser, og det ligger på de omkring 12-1400 kcal dagligt, UDEN træning – hvis træning så jeg oppe omkring 18-2000 kcal.

IMG_3763

Jeg går også ind for at “sparer op”, altså hvis jeg ved jeg har en fest nogle dage forude, så kan jeg godt skrue lidt ned for kcal nogle dage forinden, og benytte mig et lidt ekstra kcal til f.eks. weekenden – noget jeg har brugt rigtig meget, men også noget de faktisk kører med i fitall regi, som jeg er ambassadør for.

I forhold til alt det med hvor mange kcal man skal spise osv. så det er individuelt – både i forhold til alder, mand, kvinde, højde og meget mere og kan derfor kun råde jer til at evt. få lavet en body scanning, hvor i kan få at se hvor dit evt. hvile stofskifte ligger, altså jeres bmr “jeg lyder helt vildt klog, men dette har jeg fået fortalt, og derfor vil jeg dog bare skynde mig at videregive denne information”, thi hi.

Men jeg klør på, og er TOP motiveret – skal nok komme nærmere end på senere, hvilken motion jeg så dyrker.

Hvis du sprang med, holder du også i endnu?

IMG_3762

Nu vil jeg kaste mig over skoleopgave,

Fantastisk aften alle sammen,

Motivations-knus fra Camilla

Læs flere indlæg

Ingen kommentarer

Skriv en kommentar